diumenge, 10 de febrer de 2008

Qualsevol diumenge al matí.......


Estirar-me, tal com fan els fèlids, estesos al sol, tot just després de desperta-me

Passejar-me pel meu petit país, sense moure'm del llit

Sentir-me protegit per les persones que m'estimen

Viure les ganes de saber de'n Martí ( el meu nét ) cada vegada que em pregunta

Procurar cada dia aprendre una miqueta més, per tal " d'entendre " i saber encarar amb dignitat el darrer tram de la meva existència

De manera freqüent ser tan feble, com per arribar a tenir ganes plorar, sense saber-ne el perquè

Tancar els ulls, badoquejar i veure el món darrera una boirina


..................i heus aquí els pensaments d'un avi xaruc, qualsevol diumenge al matí.


document del meu arxiu de data 19 de març de 2005

1 comentari:

Anònim ha dit...

M'ha agradat molt !!!