dimecres, 11 de juny de 2008

Mai se sap.....


Ho vaig llegir, ja fa molt temps. La revista National Geographic, pel preu de 100 dòlars, t'envia un "kit" a casa, que pots retornar-lis amb una goteta de sang.
Quantitat suficient per permetre mitjançant el teu ADN, poder fer-te un seguiment dels teus ancestres. Vaja, que podria arribar a saber les aventures i desventures que han viscut els familiars que m'han precedit, fins arribar a la meva persona.
Jo, ja en el seu moment, vaig decidir i continuo pensant, no fer-me aquesta proba i no només per una qüestió de preu--que també amb els temps que corren--sinó per "evitar" alguna possible "sorpresa". No puc imaginar-me descobrir que soc descendent de segons quin personatge. Millor no saber-ho. Permeteu-me pensar que la decisió presa va ser del tot assenyada.
( Portada de l'edició de gener de 1915)