dijous, 7 d’octubre de 2010

Tarta de Núvols






                                                                                                                                                                                                                           
Volia fer una tarta especial pel tercer aniversari de la nostra filla Sara. Havia sentit parlar del fondant de núvols, vaig posar mà al teclat per trobar més informació a la xarxa. Vaig llegir i llegir i vaig arribar a la conclusió de que no tenis massa temps per disposar. Com sol passar anava d’una pàgina a l’altra fins que vaig arribar a mundodelareposteria.es. Va ser com entrar a la cova d’Alí Babà. Tot el que necessitava ho tenia a la meva disposició. Vaig descobrir les pastes Ballina, la de mollejar i la de cobrir tartes. Vaig comprar uns colorants Wilton i un tallabrases en forma de flor. Vaig preparar un bescuit amb xocolata i vaig farcir-lo amb una crema de mantega i una mica de melmelada de gerd. Calia tenyir la pasta per mollejar i vaig embolicar-ho tot en film transparent. A la tarda vaig fer les flors i com que vaig veure que la pasta era tan mollejable, vaig atrevir-me a posar-hi unes marietes. Vaig tapar-ho també amb un film. L’endemà vaig començar a muntar la tarta. Primer vaig cobrir-la amb el fondant de sabor de xocolata i al damunt vaig posar-hi les flors. Amb un pincell empapat amb una mica d’aigua va ser ben senzill enganxar-les. M’ho vaig passar bé i la recompensa no va tenir preu. Veure la cara de la meva filla i que me preguntés si allò tan bonic podia menjar-se...Tan li va agradar que li vaig preparar uns mulfins amb la mateixa cobertura per portar-los a l’escola. Fou genial!!!.





Sònia Pujol.